Õpileping

Õpileping on leping mis on sõlmitud iseendaga, see on kokkulepe sellest, kuidas ma Digitaalse õppevara loengus käin, mõttega kohal olen ning kodutöid teen.

Sellelt kursuselt ootan enim põnevaid videoülekannete lahendusi ja küsimustike ja testide koostamise vahendeid.

Selleks, et oma eesmärgid saavutada, võtan aktiivselt kõigist loengutest osa, töötan läbi loengutes antud materjalid. Püüan kodutööd esitada tähtaegselt. Esimesed kodutööd on kahjuks hilinemisega haigestumise tõttu. Edaspidi püüan anda endast parima.

Selleks, et minu õpingud selles aines oleksid edukad, tuleb loengutes kohal käia, kuulata õppejõude, kaasõppijaid, lugeda ja töötada kaasa. Materjalidele pääsen ligi ühiselt kokku lepitud keskkonnas. Suur roll edukaks õppimiseks on koostöö ja grupitöö. Annan endast parima, et meie grupitöö on edukas.

Kuidas ma saan teada, kas olen oma kursuse eesmärgid saavutanud? Arvan, et kui olen leidnud enda jaoks uusi vahendeid mida igapäevatöösse kaasa võtta.

Tagasisides saan analüüsida mis minu jaoks toimis ja mis mitte, mida sain endaga kaasa võtta ja mida reaalselt ka kasutan. Päris õige tagasiside on võimalik anda siis, kui kursus on läbitud ja teemad settinud.

Lisa kommentaar

Design a site like this with WordPress.com
Alustamine